Poštovani korisnice/i ,
stupanj zadovoljstva korisnika uslugama knjižnice jedan je od pokazatelja kvalitete njenih usluga te je iz tog razloga Sveučilišna knjižnica Sveučilišta u Zadru provela anketu s ciljem utvrđivanja područja knjižničnih usluga i poslovanja s kojima korisnici nisu zadovoljni kako bi naposljetku i otklonila uzroke nepovoljno ocijenjenih područja na temelju dobivenih rezultata.
Također, cilj provođenja ankete je i utvrditi kolika je korelacija između zadovoljstva i važnosti kod studenata u pojedinim segmentima knjižnične organizacije i poslovanja kako bi se prilagodili zahtjevima i željama u skladu s pravilima struke.
Područja organizacije i poslovanja knjižnice koja su ispitana putem ankete su: ponuda literature, knjižnično osoblje, interijer knjižnice, tehnička opremljenost knjižnice, radno vrijeme, knjižnično osoblje i pravila korištenja knjižničnih usluga i prostora.
Anketa se provodila u ožujku i travnju 2018. godine, sudjelovalo je 256 studenta sa 27 Odjela na Sveučilištu u Zadru.
Na poveznici možete pogledati rezultate provedene ankete.